dinsdag 7 september 2010

Daar zijn we weer!

Hey Cuties ♥

Daar zijn we weer, terug van een heerlijk weekendje Brabant.
We hebben genoten, hadden heerlijk weer, Daniël heeft genoten van speeltuinen/treintje/zwembad, en we hebben vooral ook genoten van de rust die we nog even hebben.
Gisteren hebben we ons koopcontract getekend, en vanaf ongeveer 1 November gaan we het ontzettend druk krijgen met klussen.
De weken nu gaan vooral in het teken staan van inpakken, regeldingen, verjaardagen van mijn 3 mannen hier, dingen uitzoeken en weggooien/geven...
Druk wordt het dus!

Tussendoor ben ik bezig met 2 swaps, een La vache quirit swap en een Zomerse bloemen swap. Ook heb ik inmiddels mijn pif binnen, en mag ik dus ook 4 pifjes maken voor 4 lieve meiden. Girls, ik ben bezig voor jullie!
De dokter is de laatste weken mijn grote vriend, vorige week kreeg ik een holter om voor 24 uur, om mijn hart te checken. Vrijdag heb ik daar de uitslag van.
Verder moest ik maar us wat rustig aan doen van dok... Tja, met 2 kleine kinderen, een huis op de kop, een verhuizing in het verschiet... Gaat niet hoor!! Maar, ik kan natuurlijk wel zorgen dat ik wat energie haal uit leuke dingen, voornamelijk lekker freubelen.
Heb een opdracht voor een boxkleed met 4 kussenhoesjes, superspannend of het allemaal goed lukt, maar zeker zin in! Donderdag is de markt, dan ga ik lekker stofjes halen.
Voor mijn broer moet nog een laptophoes komen, 2 portemonneetjes moeten nog gemaakt, een rokje voor mijn nichtje, en eigenlijk wil ik voor mijn eigen mannekes ook us wat maken...
Oh ja, dit maakte ik vrijdagochtend nog voor Daniël, om zijn auto's mee te kunnen nemen op vakantie:


(Er stond eerst per ongeluk een verkeerde foto, dus in je rss klopt de foto niet, op mijn weblog wel :) )

Zonder patroon, gewoon wat gemaakt, leuk is dat.
En Daniël is er blij mee, en daar doe je het dan voor hè!

Goed, morgen meer, ik ga aan de was, de freubel en de kids ♥

Vergeten jullie mijn Give away's niet? Ze staan aan de rechter zijkant.
Als je er op klikt wordt je automatisch doorgestuurd.

6 opmerkingen:

  1. nu kan ik volgen ! ik zag met de beste wil van de wereld niet het verband tussen een kabouter en autootjes meenemen ;)
    Mooi zakje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt hoor, de foto in de rss klopt niet, ik had per ongeluk een verkeerde link neergezet. Heb het er maar even onder vermeldt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk auto zakje! Heel simpel zo te zien, maar zo leuk :)!
    En wel aan jezelf denken hoor! Is ook erg belangrijk ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die autozak is erg leuk geworden! Ik laat het mooi niet aan mijn zoontje zien. Ik ben bang dat hij er dan ook één wil. In vuilniszakformaat...want anders passen ze er niet allemaal in. Ai...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gemaakt zeg, slim bedacht!

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!! Ben benieuwd naar mijn swap ;-) Maar doe inderdaad maar een beetje rustig aan hoor!! Al is dat niet makkelijk met al die 'vooruitzichten'! Wel leuk!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥