vrijdag 28 oktober 2011

Vogeltje uit Eline's huis

Het vogeltje dat ik maakte was voor de Vossenjachtswap.
Het patroontje komt uit het boek "Eline's huis".
Inmiddels heeft ze ook alweer een nieuwe, die staat op mijn verlanglijstje :)
Ken je het boek niet? Dan kun je onderstaand filmpje even bekijken.


Bij 1.28 zie je het vogeltje dat ik maakte.



Dit is mijn versie ervan geworden.
Niet helemaal mijn kleuren, maar wel de kleuren uit het profiel van mijn swappartner, en daar maak je het natuurlijk voor!

Enne... Voor de mensen die mij vroegen naar de filmpjes... Stay tuned, ze komen eraan :)

1 opmerking:

  1. Heeeey die ken ik... Die ligt nu bij mijn zoontje in bed...hihihi... nogmaals bedankt meid!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥