maandag 20 februari 2012

Druk druk druk...

Waarmee? Nou, een heueueueuleboele! :)

♥ 3 extra give away kadootjes (waarvan nu 2 klaar, 3e bijna, gaan morgen op de bus)
♥ 2 haaknaaldenrollen met behulp van DEZE tutorial
♥ Een potloodrol met behulp van DEZE tutorial
♥ Kadootjes voor de Dutch Swappers dag in Huizen, waar we met ons allen een kadootjes spel gaan doen, leuk leuk leuk!
♥ Een ontmoetingsdag Swap kadootje voor HAAR
♥ Mooie dingen maken met de kralen uit Rwanda

Dus, als je denkt, wat is ze stil...
Ik zit te werken! ;)

Zie, nu ik het blogbericht gepubliceerd heb, dat een blogbericht zonder foto toch wel echt heel erg saai is! Dus, ehm... Bij deze, een foto van mijn mooie mannekes! ♥








11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke knullen! En succes met al je lopende projecten, klinkt inderdaad als 'druk druk druk'!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto! Wat een knappe mini-mannen heb je in huis! En je to-do-lijstje is ook iets om trots op te zijn hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pffff een behoorlijk lijstje!! Jij bent idd nog wel even zoet!!
    Wat een schatjes....en dat bloemetje was ie voor jouw?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie mannekes, die foto hadden we niet willen missen idd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve kereltjes zeg! En succes met al je projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kereltjes!
    Succes met alles!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad wat een knappe gastjes en wat een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Jantina, je mooie tas is aangekomen en ik ben der superblij mee. Ging vandaag al mee naar de opvang met spulletjes van ons popke, iedereen jaloers op mijn tas ;) Dikke dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatjes! Ik ben benieuwd naar uw werkjes met de kralen uit Rwanda, die zien er zo schoon uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi! Ik heb je een award gegeven! Kijk maar op mijn blog; http://creanoes.blogspot.com

    Groetjes, Anoeska

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het zo leuk je zaterdag weer te zien! Ben erg benieuwd naar wat je hebt gemaakt voor het spel.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥