dinsdag 5 maart 2013

Snailmail l♥ve #pinterest

Kennen jullie pinterest?
Pinterest is een digitaal prikbord, waar je alles vast kunt prikken wat jij leuk/interessant/mooi of wat dan ook vindt. 
De een verzameld foto's, de ander de coolste schoenen, weer een ander wordt warm van de lekkerste whisky's, en iemand zoals ik verzameld vanalles op creatief gebied ♥
De meeste borden hebben bij mij te maken met creatief zijn, ik heb eentje met lekker eten, met kapsels en kleding wat ik leuk vind, met leuke inspirerende teksten, en met leuke opruim/schoonmaak tips!
Ik vind het er heerlijk, en kan er zo een avondje op de bank mee doorbrengen, laptopje op schoot, koppie thee erbij... 

Vandaag ga ik eens een aantal pins van mij met jullie delen.
Deze zijn allemaal terug te vinden op DIT bord.
Vandaag verschillende tutorials om je snailmails in te stoppen :) I ♥ it!

KLIK


KLIK
KLIK


Hier word je toch hartstikke blij van?!
Ik wel hoor ♥

Geniet lekker van het zonnetje,
wat is ie heerlijk hè vanmiddag!

En vanavond lekker snailmailen? ☺
XOXO






KLIK

4 opmerkingen:

  1. Nou, voor jouw Pinterest borden moet ik zo maar even tijd uittrekken, want dat zijn er best veel, maar in het overzicht ziet het er al erg gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahaha deze heb ik ook allemaal gepind, nu nog uitvoeren :-)
    Verslavend hè pinterest..... volgde ik jou daar al, ff checken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooooooh Pinterest is zo leuk hé! ik ben op die van jou ook eens gaan snuiten en volg je nu ook!
    verslavend hé die pinterest ... ik moet er soms echt van weg blijven lol

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zoveel mappen ik heb daar geen tijd voor hoor... om die allemaal na te kijken.
    ik vind het wel spijjtig dat je geen map duidelijk hebt staan van snailmail. maar dan zoek ik wel verder.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥